|
wojole90125
|
|
Administrator
Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 244
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wilkowice
|
Wysłany: Śro 11:36, 01 Sie 2007 Temat postu: Ulubione filmy |
|
Oto moje ulubione filmy: "7 lat w Tybecie", obie części "Karola", "The Wall" (na podstawie płyty Pink Floydów) i wiele wiele innych.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
monique
|
|
Dołączył: 01 Sie 2007
Posty: 465
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: Śro 17:05, 01 Sie 2007 Temat postu: |
|
Podpisuje się pod "7 lat w Tybecie", ja ostatnio jestem zakochana w ""Wielkiej ciszy" film pokazuje życie zakonników, którzy zgodnie z regółą zakonu nie moga ze soba wogóle rozmawiać serdecznie polecam !!!!!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
Gość
|
|
|
Wysłany: Śro 17:52, 01 Sie 2007 Temat postu: |
|
moje ukochane to: "efekt motyla", "requiem dla snu", "historia x", "pianista", "La Vita e Bella"
|
|
Powrót do góry |
|
magda_plasun
|
|
Dołączył: 01 Sie 2007
Posty: 230
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Żywiec :)
|
Wysłany: Śro 17:53, 01 Sie 2007 Temat postu: |
|
ten wyżej to ja
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
mghae
|
|
Dołączył: 01 Sie 2007
Posty: 339
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mazańcowice
|
Wysłany: Śro 18:10, 01 Sie 2007 Temat postu: |
|
"Ty i ja, i wszyscy, których znamy", "Little miss sunshine", "Good bye Lenin", "Spider-man 3"
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
Michał
|
|
Administrator
Dołączył: 01 Sie 2007
Posty: 130
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wilkowice górne
|
Wysłany: Śro 22:21, 01 Sie 2007 Temat postu: |
|
Prawo Bronxu, Hooligans, Borat , How High
jak jeszcze jakieś sobie przypomne to dopisze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
wojole90125
|
|
Administrator
Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 244
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wilkowice
|
Wysłany: Śro 22:28, 01 Sie 2007 Temat postu: |
|
Bardzo dobrym filmem też jest "Asterix i Obelix misja Kleopatra".
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
Monia
|
|
Dołączył: 02 Sie 2007
Posty: 80
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Istebna
|
Wysłany: Czw 19:25, 02 Sie 2007 Temat postu: |
|
"Skazani na shawshank" , "Milczenie owiec" "zielona mila", "efekt motyla"
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
13justys16
|
|
Dołączył: 02 Sie 2007
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bielsko-Biała- Wapienica ;)
|
Wysłany: Pią 12:11, 03 Sie 2007 Temat postu: |
|
a widzieliście "Szkołe uczuć"?? ah...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
wojole90125
|
|
Administrator
Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 244
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wilkowice
|
Wysłany: Pią 14:37, 03 Sie 2007 Temat postu: |
|
"Szkoła uczuć"... ...Jasne że pamiętam(y)...Prawda Madzia?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
wojole90125
|
|
Administrator
Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 244
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wilkowice
|
Wysłany: Pią 14:38, 03 Sie 2007 Temat postu: |
|
wróć *oglądaliśmy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
magda_plasun
|
|
Dołączył: 01 Sie 2007
Posty: 230
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Żywiec :)
|
Wysłany: Pią 16:42, 03 Sie 2007 Temat postu: |
|
taaaa....
widzieliśmy
tzn, ja widziałam fragment..., bo musiałam wyjść
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
paulina
|
|
Gość
|
Wysłany: Pią 19:44, 03 Sie 2007 Temat postu: |
|
cudownie cudownie! ludzie filmy oglądają i to nie byle jakie!( przynajmniej niektorzy....inni oglądają spider mana i piratow z karaibów). moje ukochane filmy to requiem dla snu, million dollar hotel, biały kieślowskiego.uwielbiam wszelkie przejawy kina niezależnego, offowego. ave niskobudżetowe produkcje! ave cybulski! ave kino polskie! aha...i polecam tez 'homo faber' na motywach powiesci frischa. niestety reż nie pamiętam.
|
|
Powrót do góry |
|
mghae
|
|
Dołączył: 01 Sie 2007
Posty: 339
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mazańcowice
|
Wysłany: Pią 20:33, 03 Sie 2007 Temat postu: |
|
o przepraszam, "Ty i ja, i wszyscy, których znamy" i "Little miss sunshine" to naprawdę dobre i moje ulubione filmy, Spider-man to fascynacja komiksową postacią, na tą fascynację składa się dużo rzeczy, zapewne wpływ szkoły i moje interesowanie się komiksem, może to troche dziecinnie wygląda:D
Ale składam po prostu hołdy Stanowi Lee za to że wymyślił taką postać, dla mnie mistrzostwo kreski. Równie dobrze mogę napisać że lubię komiksy Spider-mana jak i filmy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
gwozdzian
|
|
Dołączył: 02 Sie 2007
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: Sob 0:08, 04 Sie 2007 Temat postu: |
|
Ladder 49 - dobry film kiedy szara codzienność zgina nas do życia tylko dla siebie
ps: Paulina, mam pytanie "Milion Dolars Hotel" czy "Milion Dolars Baby", czy to to samo i czy jest o perypetiach bokserów?? Bo jeśli tak, to osobiście też polecam oglądnąć każdemu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
monique
|
|
Dołączył: 01 Sie 2007
Posty: 465
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: Sob 21:28, 04 Sie 2007 Temat postu: |
|
jeśli chodzi o "Milion Dolars Baby" (w polskim idiotycznym tłumaczeniu "Za wszelką cene") to oglądałam i mnie się nie podobało. Uważam, że fabuła jest potwornie przerysowana i mnie to nie przekonało. Poprostu odebrałam to jako bajeczke, a nie realizm.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
paulina
|
|
Gość
|
Wysłany: Nie 13:44, 05 Sie 2007 Temat postu: |
|
nie gwózdeczku...to nie są te same filmy.tego,który wymieniłeś niestety nie widzialam, ale million dollar hotel to naprawdę godny film , bardzo, bardzo polecam. po obejrzeniu postanowiłam zostać wariatem:) co do spider mana...poslugując sie cytatem z książki 'przygody misia uszatka' powiem alegorycznie - 'kazdy je to, co lubi' nigdy nie przepadałam za komiksami( zwłaszcza za mangą...), nie lubię tez fantastyki, dlatego akcje w rodzaju : spider man, x-meni, harry potter i władca pierścieni nie wzbudzają we mnie szacunku, tym bardziej zainteresowania.
|
|
Powrót do góry |
|
mghae
|
|
Dołączył: 01 Sie 2007
Posty: 339
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mazańcowice
|
Wysłany: Nie 18:25, 05 Sie 2007 Temat postu: |
|
we mnie też x-meni, harry potter i władca pierścieni nie wzbudzają grama szacunku, a Spider-man, to... taka pozostałość z dzieciństwa w głowie. Postać jest dobrze narysowana pod względem technicznym i to mi najbardziej imponuje.
Ale polecam dwa filmy, które wcześniej wymieniłem. Jestem pewien że Ci się spodobają.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
magda_plasun
|
|
Dołączył: 01 Sie 2007
Posty: 230
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Żywiec :)
|
Wysłany: Nie 18:45, 05 Sie 2007 Temat postu: |
|
ja na pierwszej części władcy pierścieni zasnęłam 5 razy (budziłam sie tylko jak było glośniej )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
mghae
|
|
Dołączył: 01 Sie 2007
Posty: 339
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mazańcowice
|
Wysłany: Nie 18:49, 05 Sie 2007 Temat postu: |
|
ja nawet nie poszedłem. nie lubię takich masowych, kasowych, nagłaśnianych produkcji. Spider-man to naprawdę niezależnie ode mnie- dzieciństwo robi swoje:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Skin Created by: Sigma12 Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|
|